Wat doen wij?

opening-skateplaza-almere-almere-crew

Stichting Care 4 U staat voor Binden en Verbinden, Stimuleren van eigen kracht, Participatie en Ontwikkeling. Het bevorderen van sociaaleconomische zelfredzaamheid onder jeugdigen, jongvolwassenen en volwassenen ongeacht leeftijd, herkomst, geloof, sexe of sexuele geaardheid met afstand tot de arbeidsmarkt staat hierbij centraal. Daarnaast zijn wij druk doende met het ontdekken, ontwikkelen en versterken van talent op het gebied van sport, kunst en creativiteit, ongeacht leeftijd, herkomst geloof.

Wij streven ernaar dat de economisch zwakkeren (jeugdigen, jongvolwassen -en volwassenen van de gemeente Almere en omstreken kunnen participeren aan economisch, sociaal maatschappelijke -en culturele activiteiten. Dit participeren vindt plaats op hun eigen niveau, naar wens en behoefte, met inzet van hun talenten, vanuit eigen kracht, met ondersteuning waar nodig.

Stichting care4U stimuleert deelname aan sociaal maatschappelijke, culturele -en economische activiteiten door middel van het initiëren, (laten) ontwikkelen en uitvoeren van evenementen, workshops, seminars en lezingen. Stichting Care 4 U stelt sociale samenhang hoog in het vaandel, informeert, adviseert, ondersteunt en biedt ondersteuning en begeleiding. Daarnaast leggen wij verbindingen tussen vitale en kwetsbare bewoners van de gemeente Almere en omstreken

Stichting Care 4 U is betrouwbaar, optimitsisch, actief en betrokken!